lørdag den 9. februar 2008

I kærlighedens tegn

Valentines dag er i næste uge - så tiden må siges at være i kærlighedens tegn. Jeg sidder her og roder med nogle bryllupsinvitationer - jeg har fået bestilling på. Dejligt at sidde med sådan op til valentines dag!

Jeg kan jo ikke så godt vise jer disse kort - da det er brudeparrets opgave at være de første - men de skal nok blive vist, så snart invitationerne er sendt ud! Til gengæld kan jeg vise jer nogle af de Quickutz dies, som jeg har shoppet på ebay.

Her er nogle af de dies, som min samling er blevet opdateret med:


C-0012-D - Pirate Ship



ks-0445 - video game


KS-0243 - bowling ball
Jeg kan varmt anbefale at shoppe på ebay. Selv bruger jeg ebay til at købe de f.eks. Quickutz dies, som ikke er umiddelbart tilgængelige i f.eks scrapshop. Jeg ved godt at de i Scrapshop er søde til at få ting hjem - men nogle gange vurderer jeg, at jeg ikke vil belemre dem med opgaven - og går selv på jagt. Ovenstående dies er vist alle udgået - alligevel lykkedes det mig at finde dem på ebay - og til en overkommelig pris.
Og hvilken vidunderlig lørdag det er. Jeg scrapper kort og er kreativ med en krans til min hoveddør - og min dejlige mand er igang med at sætte fodpaneler op! Mit store ønske bliver opfyldt - tænk sig at man kan blive nærmest euforisk lykkelig som kvinde, over at få sat fodpaneler op! Jeg håber at I alle nyder solen denne lørdag - og har en dejlig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...