lørdag den 12. april 2008

Syg...

Jeg ligger syg herhjemme - og har gjort det den sidste uge. Har maveproblemer og løber på toilettet hvert andet øjeblik. Prøver at fordrive tiden med at læse en bog (den kan jeg jo tage med på toilettet) :o)

Scrappet får jeg ikke gjort - bliver jo nødt til at rende i tide og i utide, og kan derfor ikke fokusere på billeder, farver, dims og opsætning. Så af ren kedsomhed har jeg kastet mig ud i et storstilet projekt. Jeg er igang med at digitalisere hele vores musiksamling!

Jeg tror, at jeg var angrebet af totalt "hjerne-fnat" da jeg gik igang. Havde ikke gennemtænkt opgaven med at en samling på flere hundrede cd'ere. Cd'ere som enkeltvis skal køres igennem pcen og lægges på en harddisk - og nogle gange kan mediaplayeren ikke finde albumsoplysninger som titel, kunstner og navnet på nummeret - så skal det findes eller indtastes manuelt - havde ikke overvejet hvor stor en mundfuld det ville blive...

Nå, men nu er jeg jo gået igang - og pcen arbejder jo videre, når jeg spurter mod toilettet og så sidder dér. Og min bonus, når jeg engang bliver færdig er, at jeg slipper for at møde cd'ere som ligger og flyder alle vegne. Desuden får jeg frigivet 3 skuffer i en skænk! (Gad vide, hvad jeg mon skulle bruge dem til??? Scrap! Scrap!! Scrap!!!) :o)

Og så blev jeg så glad, da jeg her til morgen fandt Pias blog! Jubii - det tegner til at blive en god dag :o)

3 kommentarer:

  1. Puuhaaa det lyder da hyggeligt, håber du har gjort det lidt hyggelig på toilettet nu du bruger så meget tid derude ;-) :-)Og sikke da et job du har kastet dig ud I.....Hvis mave virusen fortsætter i næste uge kunne du måske komme her og ordne alle vores cd'er ??? ;-)
    Go bedring, håber snart du er ovenpå igen

    SvarSlet
  2. Hej Heidi,

    Ih, så fandt jeg også din blog! Hvor er det dejligt at du har skrevet lidt på min blog også. Så hyggeligt! Håber snart at du får det bedre igen. Og hils de andre Borner.........

    Knuser Pia

    SvarSlet
  3. Jeg iler lige med at skrive at det er et alfabet fra QK som hedder Eliza Classic. Jeg har lige været så heldig at få fat i det for det er udgået.
    God bedring. Ja det er godt nok et stort projekt du er igang med. Jeg har arbejdet på et Bibliotek og kender det godt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...