søndag den 15. februar 2009

Engels Single Page Template No 01

Når jeg sidder og scrapper Digitalt, og har en ide i hovedet - ja så begynder jeg altid med at lave en digital Template - og når den er færdig, tilføjer jeg billeder, papirer, embellishments osv.

Disse templates, er det jo kun mig som får glæde af... og det er jo lidt fjollet - Når I nu bliver flere og flere, som snuser til digital scrapbooking. Forleden lavede jeg dette LO:

Sommer:



Engels Single Page Template No 01
Page Kit - Berry Patch - Sweet Shoppe Designs
Og lavede selvfølgeligt som sædvanligt en template som baggrund for hele projektet.... Og så slog det mig pludseligt, at jeg da kunne lægge templaten ud til download - så andre kunne få glæde af den...
Så inden jeg fik set mig om, havde jeg kreeret min første Freebie - nemlig denne:
(Du skal blot klikke på billedet, så hentes filen automatisk)
download



Jeg håber at I har lyst til at prøve den, alle jer søde digi-scrappere
- og jeg ville blive rigtig glad for en tilbagemelding med konstruktiv kritik...
Så kunne det jo være, at jeg fik blod på tanden og lavede en Template No 02... :o)
 
Tak fordi du følger med på min blog
- Håber du har haft en skøn weekend :o)

Kram
...Engel...


8 kommentarer:

  1. suoer lækker template. Tusind tak.

    SvarSlet
  2. Lækkert layout, og skønt at du vil dele dine templates med os andre. Glæder mig til at få lavet et layout med den - 1000 tak skal du have.

    SvarSlet
  3. Hej
    Sikke en lækker templadt du har lavet. Jeg kan desværre ikke downloade templaten. Jeg får afvide at filen ikke kan findes. Men tusinde tak fordi du tænkte på mig. :) Men jeg må prøve igen om jeg kan finde filen på en anden måde. Jeg har tilmeldt mig et digikursus.:) Jeg glæder mig til at prøve at digi scrappe.:)
    Et super lækkert sommer digi-LO. Skønne billeder og detaljer.
    Du må ha' en rigtig god mandag aften.

    SvarSlet
  4. Forstår ikke det med downloaden. Når jeg klikker på billedet af pakken, så går der et øjeblik, så får jeg besked om, om jeg vil hente eller gemme filen. Så gemmer jeg den problemfrit på skrivebordet, pakker den ud, og kan se indeholdet :o)

    Søde Madam Tridse. Er du ikke sød at prøve igen.. og fortælle mig hvordan det går?
    Knus Engel

    SvarSlet
  5. Flot digiscrap. Hvor er det nogle dejlige billeder du tager.

    SvarSlet
  6. Hej Engel
    Nu lykkedes det.:)
    Men da jeg prøvede før, trykkede jeg på linket og så kom jeg ind på en anden side hvor jeg skulle downloade templaten. Men det kunne jeg ikke derfra. Når jeg trykkede på billedet at templaten skete der ikke noget. Jeg ved ikke om det gav mening det jeg skrev, men nu har jeg den.:) Jeg er mere spændt på hvordan det skal gå mig i digiverden når jeg ikke kan finde ud af at hente en template hi hi ;) Det er vis godt jeg skal på kursus.;)
    Du må ha' en dejlig tirdag.
    Knus Gitte

    SvarSlet
  7. Super flot LO og rigtig lækre sommerbilleder. Man kan jo kun glæde sig :)
    Tak for template... den vil jeg prøve at bruge.
    God dag.

    SvarSlet
  8. Skønr sommer LO og fantastiske billeder. Det ku' da være at man skulle bevæge sig ud i den digitale verden ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...