fredag den 11. marts 2011

Moments to treasure

Man kan ikke gå i Disney World, Orlando - uden at ende foran slottet og beundre den smukke "Partners" statue af Walt Disney, hånd i hånd med Mickey Mouse - men har man ikke været der, er man formentlig ikke klar over, at der rundt om statuen er en cirkel, med mindre statuer af de skønne figurer, som er mindst lige så vigtige i Disney-eventyrene som Mickey Mouse...!


For mig er det nogle af de mest værdifulde billeder fra Disney World - og de kan selvfølgeligt ikke gå uscrappede hen. Jeg har derfor kreeret nedenstående side, med et ønske om på elegant vis at illustrere deres smukke tilstedeværelse...! I et forsøg på at hente inspiration til siden, har jeg faktisk surfet rundt i diverse gallerier (I flere timer!) - uden held med at finde dem med i diverse Disney sider - hvilket jeg syntes er en forfærdelig skam! Men i stedet for at opgive, ja så bliver jeg blot mere opsat på, at de selvfølgeligt skal være med som en del af vores album..!

Og hvorfor i alverden er de så SÅ vigtige?!? (spørger du nok..!) Fordi de for mig som voksen, minder mig om små stunder i min barndom, hvor man havde et sorgløst øjeblik... Hvor man sad i selskab med Fedtmule og glemte problemer og besvær. Hvor man blev berørt af glæde og latter - og blev revet med når Pinocchios næse voksede, og heppede på Dumbo i hans forsøg på at flyve. Små luftlommer hvor man kunne le højt og trække vejret frit...!

Og som jeg stod der i Disney World (blandt 40.000 andre gæster), huskede jeg med glæde disse små øjeblikke - Og igen mens jeg kreerede siden - og forhåbentligt igen hver gang jeg kigger på mit layout..! Og vi har alle brug for glade og sorgløse øjeblikke, både når vi oplever dem - men også at kigge tilbage på og huske!


Til Layoutet er brugt:
Sweet Escape af Kristin Cronin-Barrow
Template plus Set 1 (p.3) af Cindy SchneiderTeksten er Georgia font

Jeg håber, at du kan lide siden...! Og får en weekend med glade og sorgløse øjeblikke!
Knus
...Engel...

4 kommentarer:

  1. Rålækkert layout!
    Ja Disney er barndommens nostalgi, det har du ret i.
    For mig er det mest minder fra juledisney ; )
    God weekend.

    SvarSlet
  2. beautiful love all the pictures on 1 page have a nice weekend i have also a nice candy maybe you like it greetings janneke

    SvarSlet
  3. Totalt lækkert LO... helt fantastiske billeder og så flot en opsætning. Må have været en stor oplevelse

    Ha en god weekend

    SvarSlet
  4. De gamle Disney tegnefilm er rigtig gode, men jeg er tilgengæld ikke så vild med de nye lidt for tydeligt computeranimerede korte tegnefilm.

    Lækre billeder og flot layout - jeg har aldrig været i USA, så aner intet om Disney world.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...