lørdag den 25. juni 2011

Delfin Fodring

Jeg har været for længe væk fra scrapperiet - og har svært ved at finde ind i rytmen igen... Tænk sig at man kan komme ud af form, med noget så hyggeligt og velkendt som scrapbooking?!? Det er jo en katastrofe...! Heldigvis har jeg haft huset for mig selv i dag. Ingen børn hjemme og min bedre halvdel har været på job... Så jeg har haft ro til at sidde og blive frustreret over, at jeg ikke kan få tingene til at spille... Og endte da også med at få lavet noget, efter en del timer var gået...

Og med det vejr vi har haft, har jeg ikke dårlig samvittighed. Solen skinner ind imellem, men det blæser for meget til at sidde ude... Desuden føler jeg mig lidt kuldskær i dag - håber ikke, at jeg skal til at ligge syg med et eller andet... Men det er nok bare sådan en dag... Dagens layout er til USA albummet (Surprise - surprise..!) og er fra delfin fodringen i Sea World. De var så nysgerrige og tillidsfulde - og det var en skøn oplevelse at stå der og fodre dem. Vi prøvede alle 5 at komme i nærkontakt med dem, og aede dem på skift. De er sådan lidt gummi-agtige på overfladen at røre ved, men bløde... Og jeg syntes at billederne taler for sig selv, og jeg har derfor undladt tekst på denne side.

Til Layoutet er brugt:

Sweet Escape og Daydream Believer af Kristin Cronin-Barrow
Titlen er Delightful alfabet af Kristin Cronin-Barrow og Traci Reed
delfin er Whale of a good thing af Connie Prince
Bad sewing Machinge af Traci Reed

Søstjerner er fra Beach Kids bundle af Lliella Designs
Blå farvesplatter er fra Carver af Studio Flergs
Blending Masks af Misty Cato
Teksten er Georgia font

Siden er inspireret af Looking Sharp af Misty Cato

Jeg håber, at du har haft en skøn Lørdag... Jeg har i hvert fald været så optaget, at jeg har glemt at lytte til Mads og Monopolet - og det er ellers en lørdags-favorit :o) Min anden portion Hyldeblomst saft står på sidste vers og trækker i køleskabet. Her til aften skal den hældes på flasker... og så satser jeg på rekorden i år, og lave min tredje og sidste portion inden blomsterne ikke længere er brugbare. Men så har jeg også små 10 liter Hyldeblomst saft klar til vinterforråd  - og det er jo skønt og overskudsagtig (Hvad skete der lige der??!?)

Forhåbentlig kan du se frem til en skøn og afslappende søndag
- Tak fordi du kiggede indenfor... Det var dejligt at du kom forbi..!

Knus
...Engel...

7 kommentarer:

  1. Wow - så lækre billeder. Et dejligt lo - er lidt vild med syningen.

    SvarSlet
  2. Kære Engel
    Ei..ei..ei.... SÅ flotte billeder. Nyder at se, at den ene delfin ligefrem lukker øjnene, mens den bliver aet =0)...
    Super fine "tæt-på" billeder...
    Glæder mig til at se mere USA mmm -nu du vel ER kommet i form igen. ;o) ;o) (fnis)
    Knus og god aften og søndag fra Margit

    SvarSlet
  3. Jamen det er dog utroligt. Sikke et flot layout med et afsindigt lækkert primær-foto.
    Og du synes ikke du er i form....pjat. Det er så fint og med så mange små ekstrating at tekst er unødvendig.
    Og så er du da lidt overskudsagtig med alt det hyldeblomstsaft.....skønt.

    SvarSlet
  4. Ej flere skønne LO's fra jeres USAtur. Vild med syningen rundt LO'et.
    Waouw Sikke nogle skønne billeder du har taget både af delfinerne og spækhuggeren. Kanon godt fanget.:)

    Mums hyldeblomssaft er så lækkert, "smager" bare så dejligt af sommer :)Skønt at du lige kan "forlænge" sommeren med de små 10L du har fået lavet.;O)

    Den lille flyver som jeg brugt til mit LO, er fra et Lawn Fawn stempelsæt som hedder Bon Woyage. Jeg har købt det hos kreativefornemmelser.dk :)
    Du må forsat ha' en rigtig dejlig weekend
    Knus Gitte

    SvarSlet
  5. Så vildt flotte billeder, og smukt lo helt vild med det : )

    SvarSlet
  6. Sikke dog et skønt skønt LO, og sikke billeder... ja, og oplevelsen med de Delfiner... altså jeg skal altså have prøvet at svømme med Delfiner inden jeg stiller træskoene... igen, fantastiske billeder ;-)

    SvarSlet
  7. HOV - har slet ikke været inde for at skrive her. VIlle ellers skrive at det er et SKØNT LO og at det må have været en HELT speciel oplevelse. Har sendt dig en mail på din firma-mail, for jeg havde ikke andre. =0)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...