søndag den 7. oktober 2007

Høst af Vin

Endnu en weekend er ved at have sin ende... og man sidder her søndag aften og forsøger at gøre sig klar til den kommende uge.

Jeg har haft en skøn weekend, trods det at jeg har været MEGA forkølet siden torsdag. Fredag aften gik jeg i seng efter at have taget slimløsende hostemiddel, zymelin for at kunne trække vejret og 2 pinex i håbet om at koge noget feber ud... For jeg ville bare være klar til Lørdag.

Og lørdag tilbragte jeg så en skøn dag med at høste vin hos Dansk Vincenter. Solen skinnede, vejret var mildt og vi gik mellem vinstokke i de skønneste efterårsfarver. Jeg var der for at høste vin, dog med tilladelse til at tage billeder... (og det gjorde jeg efter alle kunstens regler)



Det var en skøn dag - tusind tak for en uforglemmelig oplevelse. Dejligt afstressende og dog med en følelse af at være en del af noget større. Og så er det dejligt at kunne kombinere min mands interesse for vin, og min egen for at fotografere - i en dejlig og berigende fælles oplevelse som den i dag.


Ganske afgjort noget jeg kan anbefale - og ganske afgjort vil kaste mig ud i næste år.... og som en dejlig sidegevinst har jeg nu et væld af skønne billeder at vælge imellem, når jeg skal scrappe et layout om at høste vin.


Så trods min fortsatte forkølelse, føler jeg mig nu klar til den kommende uges udfordringer.

1 kommentar:

  1. Hej Engel

    Ser først nu du er kommet med i blogverdenen. Velkommen ombord og til lykke med det fine kamera, det har min mand også lige købt og roder rundt med. UHA der er mange knapper - med det tager Fantastiske fotos.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...