lørdag den 27. oktober 2007

Se hvad posten kom med....

Begejstringen vil næsten ingen ende tage i dag.... For se hvad Postbudet er kommet med:

Siden jeg tegnede mit abonnement i februar 2007 - har jeg end ikke en eneste gang modtaget bladet til tiden. Med september/oktober 2007 nummeret gik det helt galt. Der måtte jeg skrive, 2 uger efter jeg kunne have købt det i Scrapshop - og bede om at få mit blad som jeg havde betalt for...
Jeg fik aldrig noget svar på min mail, og der skulle gå yderligere 2 uger, inden det så dumpede ned i postkassen - ingen forklaring, ingen note med - blot bladet i en kuvert med mit navn på. (Ikke særligt professionelt i mine øjne...!)

Nå, men glæden vil ingen ende tage - For denne gang har jeg fået mit blad til tiden - Jubiii....!Sikke en dejlig overraskelse at starte weekenden med...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...