fredag den 28. januar 2011

Lasses fødselsdag

Det er ren snyd, for Lasse har slet ikke fødselsdag endnu...! Men jeg har lavet et fødselsdags LO fra den dag han blev 12... Sikke tiden flyver... Jeg havde absolut ikke mange gode billeder fra denne skønne dag - så jeg måtte udvælge de to bedste, og fokusere på disse på siden. Og jeg er jo typen som elsker MANGE billeder og/eller STORE billeder..! Desværre er opløsningen på disse ikke så god, så de kan ikke bære at blive blæst større op, uden at blive grumsede :o(
Men jeg kompenserer for det, ved at benytte en af Cindy Schneiders skønne templates. Det er en freebie, så hvis du har lyst til at prøve digi-scrapping af, kan jeg anbefale, at du suser forbi hendes facebook-side og henter denne gratis template (jeg linker direkte til siden i nedenstående link).


Brugt til dette Layout:

Template freebie 3 af Cindy Schneider
(Kan hentes på hendes Facebook side - benyt evt. ovenstående link)
A boys perfect birthday af Jady Day Studio
Jeg håber, at du kan se frem til en dejlig weekend i skønt selskab!
- og jeg glæder mig til at kigge indenfor hos dig, og lade mig inspirere af,
hvad du måtte have kreeret af skønne, kreative ting...!
 
Knus
...Engel...

6 kommentarer:

  1. Dejligt fødselsdags layout med en flot opsætning.
    Du må have en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  2. jeg er dybt imponeret over så flot digi kan blive, så mange lækre detaljer, flot med forskellige faconer på billederne. Du må have en god weekend

    SvarSlet
  3. Smukt, smukt layout.
    Rigtig glade fødslsdagsfarver, og så alle de festlige ting, der hører sådan en dag til.
    Dejlige billeder - og i hver sin facon. Sjovt at se dig scrappe med små billeder. Men selvfølgelig kan du også klare det....

    SvarSlet
  4. Super flot. Så utrolige mange lækre detaljer du har med og så passer billederne jo flot i størrelsen dertil, synes jeg

    Ha en dejlig weekend

    SvarSlet
  5. så lækre farver og flere dejlige clustre på let.

    SvarSlet
  6. Hovsa - jeg er kommet bagud herinde - det må jeg rette op på STRAKS. =0) VIRKELIG en side der spiller... perfekt med al pynten - den kompenserer fint for at du ikke kunne gøre billederne større. Og nu hvor Lasse er en dejlig ung mand kan det godt være onkel kunne bruge nogle tricks alligevel! =0)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...