tirsdag den 1. februar 2011

Award...!

Jeg har været så heldig at få en Award fra Thanni/Jette - med den sødeste beskrivelse af hvorfor. Jeg er meget glad for awarden, men endnu mere glad får Jettes grund til at give mig den. Tusind tak Jette - jeg er en meget glad læser af din blog, og elsker dine hjertevarme layouts...!



Reglerne for Awarden er som følgende:

By accepting this award I will complete the following:
  1. Thank and link back to the person who awarded me
  2. Share 8 things about myself.
  3. Pay it forward to 8 bloggers that I have recently discovered
  4. Contact those bloggers and tell them about their award.
8 ting om mig som person - den var straks sværere....hmmm....
  1. Jeg er ligetil (what you see, is what you get!)
  2. Og meget privat omkring de ting som rør mig mest.
  3. Jeg er en tumling - uanset hvor stor en lussing livet giver mig, så vender jeg tilbage i oprejst tilstand.
  4. Jeg tror på, at den enkelte gør det bedste han/hun formår.
  5. Alle mine rejsedrømme involverer dyr (Kenya=elefanter, Australien=koala og vombat, Canada= spækhugger, Grønland=Isbjørne, Norge=Hvaler - og listen den er lang...!)
  6. Jeg vil helst have systemer og orden, men lever som regel i kaos.
  7. Jeg er en stor tilhænger af de små øjeblikke...(kaffedate i det fri med min mand, en lille dreng der cykler fra sin far, glimtende våde blade fanget i en solstråle osv) og jeg finder dem alle vegne omkring mig...!
  8. Når jeg er træt, bliver min næsespids helt kold (til stor morskab for min kære mand)
At finde 8 bloggere, som skal have denne award, er umiddelbart nemmere end jeg først troede, og de kommer her i tilfældig rækkefølge:
  1. Rikke Næhr alias Troll13 fordi du den mest opfindsomme til at vælge forskellige elementer i både kort og Layouts.
  2. Gitte alias Madamtridse fordi jeg elsker at komme på visit hos dig. Du skriver så ligefrem og hjerteligt om livet hjemme hos jer - og så er der inspiration at hente både i Layouts og kort fra din hånd.
  3. Margit fra Margits hjørne, for at kigge indenfor hos dig, er som at sidde til kaffe i din stue. Og så er du suveræn til at få historier og tekst med i dine Layouts (Tak for krydstogt-turen... den er fantastisk!)
  4. Jette fra jettesscrapblog fordi dine layouts spænder mellem alt fra farverige og kreative til totalt elegant og stilfuldt.
  5. Karina fra Karinas scrap fordi du er så kreativ og dygtig med stempler... og jeg er grøn af misundelse og totalt imponeret, hver gang jeg kigger indenfor!
  6. Betina Olesen fra Højvanggaard, fordi det er en skøn cocktail af hverdagen og layouts med de skønneste situationer og titler...! Jeg kigger tit forbi, når jeg er gået i stå i den kreative process, og så 1-2-3 er jeg videre med min kreation!
  7. Lissy fra Nedergaards Scrapblog som er et af de nyere bekendskaber jeg har gjort i blogverdenen. Fordi du er fantastisk til vintage kort - og fordi jeg har lyst til at lifte alle dine sider...! Totalt inspiration efter hvert besøg!
  8. Jayne fra Jayne's blog - fordi du er fantastisk til at lave sjove, fantasifulde og elegante kort - og endnu dygtigere til at lave æsker...!
Jeg håber, at I alle får en fantastisk dag!
Knus
...Engel...

5 kommentarer:

  1. Tak, det er rigtig sødt af dig og tak for de pæne ord.

    SvarSlet
  2. Tusind tak for awarden og alle de søde ord du har givet mig... jeg er beæret og glad for, at du finder inspiration hos mig
    Jeg fik også en af Chalotte, men ligesom jeg skrev hos hende, vil jeg have svært ved at skulle vælge 8 bloggere, da der er så mange der inspirerer mig hver dag.
    Så har du lyst at give den til en anden er det ok med mig.

    Mange hilsner og knusss fra Lissy

    SvarSlet
  3. Tak skal du have for awarden, både ordene og at du valgte mig, varmer rigtig meget.

    Knuz Betina

    SvarSlet
  4. Kære Engel
    1000 tak for awarden. Jeg har altid holdt af at lave feriebøger fra vores ture... og det er blevet sjovere siden jeg er begyndt at blogge ;o)
    Tak for dine søde ord... mon det en dag kunne blive en kaffetår IRL.
    ;o)
    Knus fra Margit

    SvarSlet
  5. 1000 tak for denne Award og for dine flotte ord, det sætter jeg virkelig pris på... og undskyld at jeg ikke er så god til at få lagt en kommentar, for du laver bare de mest fantastiske ting og jeg ELSKER at kigge ind og se hvad du har lavet, jeg bliver aldrig skuffet :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...