torsdag den 13. maj 2010

Tillykke Dejlige Lasse

I dag har jeg fejret fødselsdag sammen med familien. Jeg havde inviteret dem alle til frokost kl. 12.30 hvor der skulle serveres Wienerschnitzel, Bearnaisesauce, Kartofler i skiver, samt ærter og majs. Til Dessert havde jeg valgt is, med Bananer og Jordbær. Rigtig MAD! Om eftermiddagen blev der serveret Banakage og massere af kaffe.... :o)

Min Onkel Jack havde sørget for, at jeg er ordentligt udstyret, når jeg skal i lære til efteråret... så jeg har fået en skøn legokrus - som blev indviet med min første kop kaffe (med massere af mælk og sukker!)

Og jeg har fået en masse skønne gaver. Jeg har ønsket mig penge, fordi en ung mand som mig, altid kan bruge penge. Af Mor og Claus har jeg fået en luksus-kontorstol til mit nyindrettede værelse... Desuden skulle det markeres, at jeg bliver 16 år, og det nu er lovligt at drikke alkohol - så jeg fik også et Roulette drikke spil, med en tilhørende flaske sort Gajol...Lige noget for mig!

Tak for en rigtig dejlig dag
- og nogle rigtig dejlige gaver!

Knus
Lasse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...