lørdag den 5. maj 2012

Lysekrone til Forhaven

Det første man ser, når man træder ind på vores grund, er den overdækkede terrasse i forhaven... til hverdag har den en tendens med at blive fyldt med tørrestativer (pga. overdækningen) og diverse ting som ikke umiddelbart gør den hyggelig og imødekommende. Vi (læs her = kvinden i huset) drømmer derfor om at lave lidt forandringer i denne del af boligen...

Igennem længere tid har jeg derfor spekuleret over dette projekt - og tænkt at en lysekrone over havebordet kunne gøre en fantastisk hyggelig forandring... Men da der ikke er en masse strøm lige der, ja så er det nødt til at være en udgave med levende lys. En hurtig google-søgning vil afsløre, at disse findes i diverse bolig-interiør forretninger i et prisleje mellem 400-700 kroner - hvilket mit fornærede hjerte ikke er villig til at spendere på projektet.

Og hvor glad blev jeg så lige, da jeg fandt denne sag på DBA:
Et Closeup afslører at den er lidt medtaget:
Men til 150 kroner, og 5 minutters kørsel fra vores bopæl - ja så var den afgjort en kandidat til projektet. Og som du nok kan regne ud af billederne, ja så blev den indkøbt og fragtet hjem, for at blive offer for en kærlig og omsorgsfuld hånd... En seriøs rengøring + en omgang spraymaling senere, hænger den nu således og tørrer:
Og endnu et closeup efter den omsorgsfulde omgang:
Nu må jeg bare styre mig, og være tålmodig - så den kan tørre igennem og efterfølgende blive gjort færdig... Med lidt held, kan jeg komme til dette fase i morgen... og så lover jeg at der kommer nye billeder :o)

Vi håber, at du nyder Bededagene og den ekstra fridag det medfører...
Pas godt på dig og dine..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...