lørdag den 2. maj 2009

Little Boy

Louis sad en dag, og bladrede i sit fotoalbum fra vores tur til Bornholm i 1999. Og jeg faldt i svime over en del billeder. To af dem blev udvalgt, scannet (ikke for godt desværre) og da jeg så Girly Girl af Sammi, var jeg klar til at lifte ideen, for billederne her var perfekte.


Længe har de ligget, uden at komme videre - fordi det er en kæmpe udfordring at omforme en feminin pigeside til noget som kan bruges til en dreng, uden at komme for langt væk fra den oprindelige ide... Men det blev altså til den første side, i min egen International Scrapbook Day udfordring:


Til Siden er brugt:
Goody Two Shoes by Kristin Cronin-Barrow
imperfect stitches by Dani Mogstad
Oh my mat by Melissa Bennett

Det ene billede er manipuleret, til at ligne et gammelt fotografi. Sad og rodede lidt, og kunne ikke få det til at virke... fand så videoen "How to age Photos in Photoshop" Og med endnu mere roderi, blev jeg nogenlunde tilfreds med billedet.

Og så er det vist tid til en pause i solen - inden jeg skal videre... Vil få en kop kaffe, og stille overveje, hvilke billeder, der bliver de næste som skal scrappes i dag :o)


1 kommentar:

  1. Den blev fint drenget uden at miste det søde den har haft som pigeside. Og han var da også nuttet dengang, hva???

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...