lørdag den 2. maj 2009

So Cool!

Endnu en side er færdig - også til Louis, men en helt anden stil... syntes det var sjovt at finde noget 10 år senere... Hvilket krævede en mere rå stemning, når man skal illustrere 12 år, og cool med nye solbriller...!



Til Siden er brugt:
Zoom by Penny Springmann
Show no Fear by Zoe Pean & Eva Kipler
Jumbo Watermark Set by Hillary Heidelberg
Sew Torn Up by Jack Hicks
Torn and curled paper edges #2 by Jen Caputo
Threadbare fra Scrapgirls

Jeg har eksperimenteret med at "brænde" kanterne rundt, ses særligt på det røde baggrundspapir, som har mørkere kanter. Dels for at skabe lidt mere dybte på siden, og desuden for at prøve teknikken af... Jeg ville gerne skrive halvvejs i min udfordring... men det tæller ikke helt, eftersom jeg fortsat mangler dobbeltsiden...! Og jeg foretrækker egentlig at lave dobbeltsider... men det er også en udfordring, fordi elementer typisk er tilpasset enkeltsider... så man skal sidde og rette alting til, for at få det til at hænge ordentligt sammen...
 
Jeg ved godt, at mange har den opfattelse, at man scrapper hurtigere, ved at scrappe digitalt... det er dog ikke korrekt for mit vedkommende. jeg bruger mindst lige så meget tid på en digital side, som på en i papir. Ovenstående side har jeg været igang med siden kl. 14.30. Eftermiddagskaffen blev drukket ved pcen... og aftensmaden kreerede manden. Jeg var færdig omkring kl. 19.00 - for da blev jeg kaldt til spisebordet... så jeg har brugt ca. 4 timer på at kreere siden... Og det kan vist ikke gå i kategori som speed-scrap :o)
 
Gudskelov viser de Barcelona - Real Madrid i tv i aften... så jeg kan sidde i fred og arbejde videre på min egen udfordring. Drengene er ikke hjemme, og Freja er netop nu, på vej op og hente en veninde, som skal sove her i nat... så der bliver rent tøsefnis på 1.salen :o)
 
Og en rolig scrappeaften til mig :o)

4 kommentarer:

  1. Hold da op hvor har du lavet mange lækre digi-LO':) Det var lidt af en udfordringe du har givet dig selv. Jeg glæder mig til at se de andre LO's.:) Jeg er helt vilde med "little boy". skønne farver og opsætning.:)
    Den template du har lavet er utrolig lækker. Desværre kan jeg ikke downloade den. :o\
    Jeg synes at de bogstaver er kanon flotte. En genial ide med at lave QK om til digi.
    Du må forsat ha' en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  2. Uhh nogle flotte ting du laver for tiden. Du er godt nok ved at blive noget af en digihaj. Selvom jeg jo måske aldrig selv bliver til digiscrap, så kan jeg godt se, når noget er gennemført. Og det er dit. Men det er det jo også, når du scrapper med papir.

    SvarSlet
  3. Jeg har det jo ligesom GItte - jeg kan ikke undvære mit papir og mine dimser - men jeps - dine digisider er fine. Og denne er HELT skøn - han er en sjov unge ham Louis - det lyser ud af ham. SEJ side til en sej knægt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...