søndag den 10. maj 2009

Mors dag

Mors dag, og hvilken skøn mærkedag at fejre... I dagens anledning har jeg kreeret dette kort, i enkeltstående eksemplarer til min mor og svigermor.
Til kortet er brugt:

Karton fra Bazzill
Quickutz Dies: KS-0451 Rosebud, KS-0585 Candle,
RS-0440 Leaves, Marisa alphabet.
Punch Bunch: scalloped heart punch
Glitter stick fra Panduro
Karen Marie Klip: Sommerfugl
bånd
Kort inspiration
 

Og så har vi med glæde konstateret, at vi har fået nye logerende i boligen... eller rettere sagt på altanen... Der er nemlig flyttet et musvit par ind i vores fuglekasse, som har stået tom siden den blev sat op for 2 år siden.
De flyver lystigt ud og ind. Eller det vil sige, at den ene gør, den anden opholder sig permanent i fuglehuset. Min søde svigerfar påstår, at det er fordi de ligger på æg, og når de er udruget, vil hun også begynde at flyve ud efter føde til ungerne.... Det er bare SÅ spændende.
 
Billedet er taget på rigtig paparazzi-maner, hvor jeg sidder på en stol i haven, med mit 300 mm objektiv på kameraet, og fast stillet ind på redekassen oppe på altanen på første sal. Her kan jeg så følger med i hans flyveture til og fra det nye hjem... Nogle gange gør han holdt og sidder på rækværket deroppe, for et øjeblik at holde øje med mig...og fortsætter så sin færden.
 
Og jeg har ellers planer om at vi skal male og istandsætte husfacaden, og dermed også altanen, i de kommende Kristi Himmelfartsdage... Men vi må vel male uden om redekassen, og arbejde uden radio, for ikke at forstyrre de nybagte forældre for meget med vores arbejdsiver... :o)
 
Jeg håber at I alle har haft en skøn forlænget weekend,
og er blevet forkælet på denne Mors dag.

Tak fordi du kiggede forbi
- og på snarligt gensyn :o)


4 kommentarer:

  1. Aj, aj, aj hvor er det et fint kort!
    Må altså nok indrømme at jeg er en lille smule sucker for lyserød ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er det et sødt kort du har lavet til Mors Dag :)...og skønt at I har fået logerende på altanen ;P...så må I jo bare vente med alt det dér maleri ;D

    SvarSlet
  3. Super skønt kort. Du får altså taget nogen gode og spændende dyre billeder.

    SvarSlet
  4. Sødt kort til mødrene og dejligt med den slags logerende. Vi får jo flere af den slags der staves uden -vit!!!! Jeg vil også have fugle!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...